-->

niedziela, 15 grudnia 2013

Sernik na zimno z galaretką / No-Bake Jello Cheesecake

Przepis tylko dla wielbicieli sernika. Mam wrażenie, że na zimno jest jeszcze intensywniejszy w smaku niż jego upieczony odpowiednik. Trzeba jednak przyznać, że w czerwieni prezentuje się o niebo lepiej. Ciekawa jestem, który sposób na sernik wolicie Wy? Może któregoś dnia znajdziecie chwilę by wpaść do mnie na ciasto. ;-)

Sernik na zimno z galaretką / No-Bake Jello Cheesecake

4 serki homogenizowane waniliowe / 4 vanilla flavoured homogenized cheese
galaretka cytrynowa / lemon jello
2 galaretki w dowolnym kolorze / 2 jello of any flavor
owoce do dekoracji / fruit decoration
woda / water

W 150 ml wody rozpuścić galaretkę cytrynową i dodać do serków homogenizowanych. Wymieszać. Wylać na tortownicę. Po zastygnięciu masy ułożyć na wierzchu owoce. Dwie galaretki dowolnego smaku rozpuścić w 0,5 litra wody i wylać na wierzch sernika. Wstawić do lodówki na kilka godzin. 

Dissolve the lemon jello in 150ml (1pt) boiling water, stir in the vanilla flavoured homogenized cheese. Pour into baking tin. When the jello hardens you can arrange fruit on top of cake. Dissolve 2 jello of any flavor in 0,5 liters of  water and pour on cheesecake. Refrigerate for several hours.

2 komentarze:

Marcelina pisze...

Ostatnio tak się wkręciłam w serniki ale te pieczone, że teraz ciężko mi jest wrócić to tych na zimno :) Ale uwielbiam je, takie najlepsze z świeżymi truskawkami lub malinami.

Karmel-itka pisze...

serniki na zimno są dobre o każdej porze roku! a za to jakie zawsze wesołe, kolorowe i optymistyczne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...